-
1.
مؤلف : علیقارداشی، عزت ؛ سیفی، محمد ؛ غفاری، خلیل ؛ پویا، علیرضا ؛
مجلة:دین و ارتباطات»پاییز و زمستان 1399 - شماره 58 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 296 إلی 331 )
الکلمات المفتاحية:برنامهی درسینظریه مبناییعناصر مدل سواد رسانهایسوادرسانهایآموزشمدلکدگذاریمعلمانپژوهشدانشمصاحبه
-
2.
مؤلف : حمیدی زاده، کتایون ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ عارفی، محبوبه ؛ مهران، گلنار ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1397 - شماره 42 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:برنامهی درسیآموزش چندفرهنگیعناصر برنامهی درسیمولفین کتابهای درسیآموزشفرهنگیمعلمانارزشیابیبرنامهی درسی چندفرهنگی
-
3.
مؤلف : ذاکری، مختار ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 23 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:برنامهی درسیبرنامهی درسی علوم تربیتیتجربیات زیست شدهمعلماندانشجودانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیاندانشجومعلمان
-
4.
مؤلف : ناعمی، علیمحمد ؛ ناعمی، زهره ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»پاییز و زمستان 1397، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 665 إلی 691 )
الکلمات المفتاحية:زبان عربیفنآوری اطلاعات و ارتباطاتبرنامهی درسیخودکارامدی تحصیلیانگیزهی پیشرفت تحصیلی