-
1.
كاتب مسؤول : سرگلزایی، دکتر علیرضا ؛ مؤلف : کیخا، دکتر عالمه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 221 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بهینه ارتباط با مشتریآوای سازمانی کارکناندانشگاه زابلرهبری بصیر
-
2.
مؤلف : کیخا، دکتر عالمه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1400 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 228 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه زابلمبادله رهبر - پیروهویت یابی سازمانیانگیزه خدمت عمومیرهبری حکمت محور