-
1.
مؤلف : گرایی، احسان ؛ پیروزفر، معصومه ؛ سیامکی، صبا ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1392، سال چهل و هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 287 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانکتابخانۀ مرکزی دانشگاه شهید چمرانمدل ماگالدانشگاه شهید چمران اهوازاطلاعاترضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریانکتابخانهکارکنانکیفیت اطلاعات
-
2.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ ترکاشوند، گلناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانشرکت خدمات انفورماتیککیفیت خدمات پس از فروش
-
3.
مؤلف : آشور ماهانی، امیررضا ؛ رحیم پور، مسعود ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1392 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 29 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانمهارت کلامی مدیرانوفاداری مشتریان و باشگاههای ایروبیک کرمان