-
21.
مؤلف : شالباف، عذرا ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز و زمستان 1386، سال دوم - شماره 3 و 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایانسان شناسیمدیریت کیفیت فراگیرپیش بینی پذیریاعتماد آفرینیاخلاقمدیرانمدیریتکارکنانحرفهایسازمانانسان
-
22.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان
-
23.
مؤلف : وکیلی مفرد، حسین ؛ همت، مرتضی ؛ کشتکار، زهرا ؛ یوسفی، احمد ؛
مجلة:مدیریت سلامت»زمستان 1394 - شماره 62 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (12 صفحة - من 52 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:خدمات کتابخانهایکتابخانههای پزشکیمدیریت کیفیت فراگیرکتابخانههای بیمارستانی
-
24.
مؤلف : زنجیرچی، سید محمود ؛ ابراهیمی، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1393، سال ششم - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:يادگيري سازمانيمديريت کيفيت فراگيرعملکرد نوآوريمزیت رقابتیسازمانتوانمندیپژوهشمدلتولید چابک