-
1.
الگوی علی روابط بین گرایش به خیانت زناشویی براساس مصرف رسانه با میانجی نگرشهای ناکارامد و طلاق عاطفی
مؤلف : جهاندار لاشکی، سهیلا ؛ حسینی، سعیده ؛ کاکابرایی، کیوان ؛
مجلة:فرهنگی تربیتی زنان و خانواده»تابستان 1399 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:طلاق عاطفیمصرف رسانهگرایش به خیانت زناشویینگرشهای ناکار امد
-
2.
مؤلف : محمودی رجا، سیدزکریا ؛ توفیقیان فر، علی حسن ؛ اکبری، ایمان ؛ محمودی، سیدمحمد ؛
مجلة:رسانه»بهار 1397 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 57 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتمعلمانسرمایه اجتماعیاعتماد اجتماعیمصرف رسانه
-
3.
مؤلف : زیدی، مهرداد ؛ قدرتی، حسین ؛ قدرتی، شفیعه ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان»پاییز 1397 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 99 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیگرایش به مصرفسرمایه فرهنگیمصرف رسانهمحصولات محلی
-
4.
كاتب مسؤول : کنعانی، محمد امین ؛ مؤلف : موسوی، سید هاشم ؛ بیگ زاده، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»پاییز 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مصرف رسانهمانهایمابژۀ نسلیبرخورد تازهنسل
-
5.
مؤلف : تبریزی، منصوره ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1398- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 167 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:سلامت خانوادهمصرف رسانهرسانهای شدن زندگی روزمرهرسانهای شدن هویترسانهای شدن زمان و مکانرسانهای شدن تعاملات
-
6.
مؤلف : تقوی، سیدمهدی ؛ اصلانی، شهناز ؛
مجلة:پژوهش های انتظامی - اجتماعی زنان و خانواده»پاییز و زمستان 1396، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 103 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:دینداریاینترنتسمنانماهوارهارزشهای خانوادهمصرف رسانه
-
7.
مؤلف : مدیری، فاطمه ؛ مهدوی، محمد صادق ؛
مجلة:جامعه شناسی نهاد های اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science (33 صفحة - من 155 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:نسلدین داریمصرف رسانهارزشهای پستمدرن خانوادگیجوامع فراصنعتی
-
8.
مؤلف : پاک ضمیر، امین ؛ اسماعیلی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1033 إلی 1043 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالاشتیاقهوادارمصرف رسانهرفتار رسانه