-
1.
كاتب مسؤول : حسینی، سیدرحمان ؛ مؤلف : اژه ای، جواد ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ خلیلی، شیوا ؛
مجلة:روانشناسی»تابستان 1396 - شماره 82 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 118 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانواقعیت درمانگریسازگاری اجتماعی، خود- تنظیمیسازگاری اجتماعیتنظیمیواقعیت درمانیواریانسمتغیر
-
2.
كاتب مسؤول : موسوی، دکتر سیدولی اله ؛ مؤلف : رضائی، دکتر سجاد ؛ عاطفی کرجوندانی، ستاره ؛ جوان پرست، حمید ؛
مجلة:روانشناسی»تابستان 1397 - شماره 86 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 172 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانمنبع کنترلاضطراب اجتماعیروان بنه های ناسازگار اولیهروان بنهاختلال اضطراب اجتماعیمقیاس
-
3.
كاتب مسؤول : خضری آذر، دکتر هیمن ؛ مؤلف : حجازی، دکتر الهه ؛ اژه ای، دکتر جواد ؛ غلامعلی لواسانی، دکتر مسعود ؛
مجلة:روانشناسی»پاییز 1396 - شماره 83 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 238 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:زماننوجواناننگرش به زمانآیندهدانشآموزانکدگذاریفرهنگپژوهشمنفی
-
4.
مؤلف : کلانتری، فاطمه ؛ حبیبی، مجتبی ؛ مختارنیا، ایرج ؛ نیتی، فاطمه ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»تابستان 1396 - شماره 74 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 62 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانویژگی های روان سنجیشناخت های فاجعه آمیز
-
5.
كاتب مسؤول : فیروزبخت، سمیرا ؛ مؤلف : لطیفیان، دکتر مرتضی ؛
مجلة:روانشناسی»بهار 1397 - شماره 85 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 100 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانتاب آوریقالب های ارتباطی خانوادهخود تنظیمی انگیزشیخانوادهشنودجهتگیریجهتگیری همنوایینوجوانپژوهشمهار
-
6.
مؤلف : حسین آباد، ناهید ؛ رضایی، علی محمد ؛ كاتب مسؤول : نجفی، محمود ؛
مجلة:علوم روانشناختی»زمستان (اسفند) ، سال ۱۳۹۷ - شماره 72 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 927 إلی 936 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانرضایت از زندگیروانشناسی مثبتبرنامه تحول مثبت نوجوانیخودکارآمد پنداری
-
7.
مؤلف : یعقوبخانی غیاثوند، مرضیه ؛ اسدزاده، حسن ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»بهار و تابستان 1396 -شماره 16 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اعتبارنوجوانانروایینیازهای روانشناختی بنیادی