-
1.
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز
مؤلف : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ ابراهیمی، احمد ؛ ربانی، دکتر علی ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 333 إلی 364 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدیاددهی-یادگیری خودراهبرویژگیهای نسلیروشهمکارانویژگیهای نسلی
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ كاتب مسؤول : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 203 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری پروژهمحورویژگیهای نسلی