-
1.
مؤلف : بهرنگی، محمد رضا ؛ نصیری، رحیمعلی ؛ زبرجدی آشتی، آرش ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1395 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:علوم تجربیالگوی مدیریت آموزشتحلیل کوواریانسپیشرفت درسیاندازۀ اثردانشآموزاندانشتدریسآزمونمهارتتدریس علوم تجربی
-
2.
مؤلف : اسماعیلی، ابراهیم ؛ موسوی، فرانک ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»بهار و تابستان 1394 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 97 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتیادگیری الکترونیکیتدریس مشارکتیروش تدریس سخنرانیپیشرفت درسیروش تدریس مشارکتیاطلاعاتآزمونآموزشروش
-
3.
مؤلف : صفری، یحیی ؛ مهدیزاده، حسین ؛ پاک نیا، لیلا ؛ مهران نیا، آذر ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»تابستان 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختداﻧﺶ آﻣﻮزان اﺑﺘﺪاﻳﻲنرم افزارآموزشيخود، راهبريپيشرفت درسي