-
1.
مؤلف : برزگر بفرویی، کاظم ؛ فرزاد، مطهره ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد 1394 - شماره 131 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 47 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کودکانبیش فعالیاختلال نارسایی توجهشناسایی و درمان
-
2.
مؤلف : فتحعلی پور، غلامحسن ؛ قاسمی، سکینه ؛ غباری بناب، باقر ؛ به پژوه، احمد ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 143 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 5 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانتوجهخودنظارتیAttentionstudentsمشکلات خواندنSelf monitoring StrategiesReading problems
-
3.
مؤلف : خداپرست، زهره ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»شهریور 1393 - شماره 128 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 21 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:حافظه دیداریبازی درمانیتوجه و تمرکزدانش آموز کم توان ذهنی آموزش پذیر
-
4.
مؤلف : موسوی، رقیه ؛ جمالی، عبداله ؛ نجاتی، امین ؛ شریفی، علی ؛
مجلة:رویش روان شناسی»تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 115 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:کودککمبود توجهاختلال بیش فعالیرابطه والدفرزند پروری مادرانوالدیندرمانADHDاختلالفرزندپروری مادرانآزمون