-
1.
كاتب مسؤول : بگلری، مرتضی ؛ مؤلف : توسلی مهران، اسلام ؛ محققی، مجتبی ؛
مجلة:علوم ورزش»زمستان 1399- شماره 40 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 84 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کودکآزمون استروپمهارت های حرکتی بنیادیتوانایی بازداری پاسخ
-
2.
كاتب مسؤول : گودرزی، مجید ؛ مؤلف : سلطانی، زهرا ؛ شریف پور، معصومه ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1401 - شماره 44 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:توسعهکلانشهر اهوازگردشگری کودک و خانوادهمطلوبیت فضای شهری
-
3.
مؤلف : دانشور عنبران، فاطمه ؛ جعفری، حمید ؛ كاتب مسؤول : علیزاده، کتایون ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف B (Azad University (12 صفحة - من 86 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتکودکفضاهای عمومیشهر دوستدار کودک شهرشاندیزحضور پذیری
-
4.
مؤلف : اخوان، شیوا ؛ جبل عاملی، شیدا ؛ كاتب مسؤول : عابدی، احمد ؛
مجلة:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»تابستان 1401 - شماره 72 التصنيف B (Azad University/ISC (14 صفحة - من 313 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اجتماعیخودمهارگریبازی درمانی با رو یآورد فیلیا لتراپیدرمانگری مبتنی بر رابطۀ کودک والدضرب آهنگ شناختی کند
-
5.
مؤلف : ربوبی، حسین ؛ کاظمی حقیقی، ناصرالدین ؛ كاتب مسؤول : معنوی پور، داود ؛
مجلة:روان شناسی تحلیلی شناختی»تابستان 1400 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 67 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:اختلالات رفتاریکودکروانپویشیتنظیم هیجان
-
6.
كاتب مسؤول : عظمتی، حمیدرضا ؛ مؤلف : کشمیری، هادی ؛ صدق پور، دکتر بهرام صالح ؛ ایراندوست، مسلم ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (18 صفحة - من 213 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:کودکرشد خلاقیتسکونت گاههای ویلایی و آپارتمانیطراحی کالبدی
-
7.
مؤلف : پورموسی، محمّدیوسف ؛ کریم پسندی، کورس ؛
مجلة:بهارستان سخن»پاییز 1401 - شماره 57 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:عرفانمولویکودکروان کاویروانروانشناسانشخصیت کودک
-
8.
مؤلف : Behnia، Behnam ؛ Sahragard، Mahdi ؛ Soltanifar، Atefeh ؛ كاتب مسؤول : Kheirollahi، Mehran ؛
مجلة:Creative City Design»Spring 2020, Volume3 - Number 2 التصنيف B (Azad University (11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:participationChildthinking systemCreating architectural works