-
1.
كاتب مسؤول : فتاحی، محمد ؛ مؤلف : دهقانی، مرضیه ؛ صالحی، کیوان ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 83 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 199 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسییادگیری زائدبرنامه درسی زائدرشته علوم تربیتیعوامل کارآمدی مطالب درسیدانشجویانپژوهش
-
2.
مؤلف : فیض بخش، حمیده ؛ جوادی پور، محمد ؛ كاتب مسؤول : صالحی، کیوان ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»بهار و تابستان 1402 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 305 إلی 336 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدانشآموختگانپژوهش کیفیعلوم تربیتیدستاوردهای یادگیری مورد انتظار
-
3.
مؤلف : شهابی، سید روح الله ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»مرداد 1401 - شماره 105 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 191 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیعلوم تربیتیروند تاریخیپژوهش تاریخیبستر تاریخیآموزشتعلیموتربیتدارالفنونتاریخیمعلمیآموزشوپرورشتأسیس
-
4.
مؤلف : رحمانی، عبدالرزاق ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»خرداد 1401 - شماره 103 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 107 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:روششناسیعلوم تربیتینقد کتابساختار ظاهریمعیار کتابکتابنقدپژوهشعلمیروش تحقیق
-
5.
ناقد : معدندار آرانی، عباس ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»آذر 1396 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 209 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:آموزش و پرورش تطبیقینقد محتواییعلوم تربیتیکتاب دانشگاهیالگوگیری آموزشی