-
1.
مؤلف : ادرنیا، سمانه ؛ كاتب مسؤول : دیبایی صابر، محسن ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 101 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:مولفهکاربردهیات علمیتدریس معکوساشنایی
-
2.
مؤلف : صفری، محمود ؛ صفری، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : پاشایی، محمدرضا ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»پاییز و زمستان 1402 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (40 صفحة - من 241 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگمدرسهمثبتاندیشیمطالعه کیفیمثبتاندیشی آموزشی
-
3.
نقش قدردانی در عملکرد تحصیلی و رضایت از زندگی با میانجیگری حمایت اجتماعی والدین، اساتید و همکلاسیها
كاتب مسؤول : سواری، کریم ؛ مؤلف : فرزادی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 29 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیرضایت از زندگیقدردانیاجتماعی اجتماعی
-
4.
كاتب مسؤول : ترجانی، حمیرا ؛ مؤلف : صالحی عمران، ابراهیم ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 85 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:هیئتعلمیبرنامه ریزی آموزش عالیمدیران دانشگاهیگسست هویت های آکادمیک