-
1.
مؤلف : سلیمانی، مهران ؛ كاتب مسؤول : کاظمی منیر، نیلوفر ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 305 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:فزون کنشینارسایی توجهانعطافپذیری شناختیسرعت پردازشنارسایی توجه/ فزون کنشیتحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز
-
2.
مؤلف : زمستانی یامچی، مهدی ؛ سیف نراقی، مریم ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1388 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 163 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:کمبود توجه/بیشفعالی (ADHD)توالی حافظهء شنوایی-بیانیجملات امری همزمانکودکانکودکان ADHDشنواییکودکان عادیتشخیص
-
3.
مؤلف : دلاوریان، مونا ؛ افروز، غلام علی ؛ توحیدخواه، فرزاد ؛ رسول زاده طباطبایی، سید کاظم ؛ ارجمند نیا، علی اکبر ؛
مجلة:کودکان استثنایی»زمستان 1394 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 21 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیبیش فعالیاختلال نارسایی توجهحافظه کاری دیداریحافظه کاری شنیداریبرنامه عصبیشناختی رایانه - محور
-
4.
مؤلف : نریمانی، محمد ؛ بگیان کوله مرز، محمدجواد ؛ احدی، بتول ؛ ابوالقاسمی، عباس ؛
مجلة:روان شناسی بالینی»بهار 1393 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:studentsquality of lifeDialectical Behavioral TrainingAttention DeficitHyperactivity Disorder (ADHD)
-
5.
مؤلف : پرهیزکار، نرگس ؛ مشهدی، علی ؛ صالحی فدردی، جواد ؛ فیاضی بردبار، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش در سلامت روانشناختی»پاییز 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 55 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانرفتاریدرمان شناختیاختلال نارسایی توجهفزون کنشیکنش های اجرایی
-
6.
مؤلف : حسین نژاد، امین ؛ وطنخواه، حمیدرضا ؛ خلعتبری، جواد ؛ كاتب مسؤول : ابوالقاسمی، شهنام ؛
مجلة:سلامت روان کودک»تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (15 صفحة - من 2 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت خشمقصهدرمانینارسایی توجهفزونکنشیخودکارآمدپنداری تحصیلیتابآوری تحصیلی
-
7.
مؤلف : Ensafi، Elnaz ؛ rostami، reza ؛ Moghadas Tabrizi، Yousef ؛
مجلة:Practice in Clinical Psychology»April 2015، Volume 3 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (8 صفحة - من 121 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:related potentials (ERP)Attention DeficitHyperactivity Disorder (ADHD)Neurofeedbackevent