-
1.
مؤلف : استوار، نگار ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 132 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیفراتحلیلسبکهای یادگیریسبکاطلاعاتسبک یادگیریاندازه اثر
مؤلف : استوار، نگار ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 132 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیفراتحلیلسبکهای یادگیریسبکاطلاعاتسبک یادگیریاندازه اثر