-
1.
مؤلف : روحانی راد، شایان ؛ كاتب مسؤول : طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 185 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:فناوریفناوری اطلاعات و ارتباطاتورود به بازارشرکتهای دانشبنیان نوپادانش بنیانشــرکتمدیرصنعت فناوری اطلاعات و ارتباطاتپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : عارف منش، زهره ؛ مؤلف : انصاری سامانی، حبیب ؛ زارعی الوندی، سعید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 59 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی رهبری هزینهترتیب ورود به بازاراستراتژی تمایز نوآورانهاستراتژی تمایز بازاریابی و عملکرد مالیاستراتژیبازارعملکرد مالی شرکتپژوهش
-
3.
مؤلف : وحیدی نیا، الهام ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ عبدالوند، ندا ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده شهری، معصومه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 511 إلی 538 )
الکلمات المفتاحية:ورود به بازارپیامدهای همکاری رقابتیمحرکهای همکاری رقابتیمدیریت همکاری رقابتیهمکاری رقابتیصنعت فناوری اطلاعات و ارتباطاتهمکاری رقابتیپژوهشمصاحبهبـهبـاهـا
-
4.
مؤلف : وحیدی نیا، الهام ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ عبدالوند، ندا ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده شهری، معصومه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1398- شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 19 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:همکاری رقابتیپیشایند همکاری رقابتینظریه داده بنیاد چندگانهورود به بازارصنعت فناوری اطلاعات و ارتباطاتمحرکهای همکاری رقابتیهمکاری رقابتیپژوهش