-
1.
كاتب مسؤول : احمدی، حسن ؛ مؤلف : رهنما، محمدرحیم ؛ حسنپور کاشمر، فاطمه ؛
مجلة:علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 27 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مشهدگردشگرگردشگری خریدرفتار خرید مصرفکنندهعوامل محرک آمیخته بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : فلاح، محمدرضا ؛ مؤلف : راشدی، محبوبه ؛ شاه نظری، روح الله ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 160 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری خریدگردشگری فراگیرهمافزایی چندگانهزیستبوم فراگیراقدامات توسعهدهنده
-
3.
مؤلف : اسدی، مهدی ؛ علیزاده اقدام، محمدباقر ؛ كاتب مسؤول : قنبری، ابوالفضل ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1399، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:بازارارومیهگردشگری خریدتاناکورای
-
4.
كاتب مسؤول : رستگار، ابراهیم ؛ مؤلف : اکبریان، سعیدرضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1399 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهاچالش هاگردشگری خریدمکانی- فضاییدرگهان