-
1.
كاتب مسؤول : زین الدینی، مهدی ؛ مؤلف : سعیدی نیا، علی رضا ؛ صادقی، وحید ؛
مجلة:طب انتظامی»تابستان 1393، سال سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (7 صفحة - من 42 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ﺣﺴﺎﺳﻴﺖويبريو کلراشناسايیاختصاصيتdetectionPCR
-
2.
مؤلف : احمدی افشار، عاکفه ؛ ارمانی کیان، علیرضا ؛ ساعد، امید ؛ دوبختی، فرامرز ؛ معتمد، نیما ؛ كاتب مسؤول : ارزنلو، محمد ؛
مجلة:روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران»بهار 1400 - شماره 104 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (11 صفحة - من 81 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:اسکیزوفرنیاحساسیتویژگینیاسینارزش پیشبینیکنندگی تست
-
3.
مؤلف : انجیلیان، ژورژ ؛ یکرنگیان، عبدالرحیم ؛ ولایی، ناصر ؛
مجلة:پژوهنده»بهمن و اسفند 1390 - شماره 84 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (6 صفحة - من 262 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:الیزاهلیکوباکترپیلوریآنتی ژن هلیکوباکترپیلوری در مدفوعآنتی بادی هلیکوباکترپیلوری در سرم
-
4.
مؤلف : راستی، مریم ؛
مجلة:فلسفه تحلیلی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (32 صفحة - من 79 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:ماژولاریتی گسترده ذهنماژولکپسوله بودنسایمونزیرسیستم کمابیش تجزیهپذیرسیستم پیچیدهقلمرو - ویژه بودنفودورماژولارذهناطلاعاتسیستم
-
5.
مؤلف : واحدی، حمید ؛ ذوالفقاری، پونه ؛ دشتی پور، مرجان ؛ یارمحمدی، مریم ؛ یحیایی، الهه ؛ رضاعلی، مریم ؛ نیک خصلت، نسیم ؛ كاتب مسؤول : سهرابی، محمد باقر ؛
مجلة:دانش و تندرستی»بهار 1394 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (7 صفحة - من 37 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیﺣﺴﺎﺳﻴﺖهليکوباکترپيلوريسرولوژيبيوپسيبیمارانعفونت
-
6.
مؤلف : بهرامی، فاطمه ؛ رضایی، والی ؛ رفیعی، عادل ؛
مجلة:پژوهش های زبانی»پاییز و زمستان 1392، سال چهارم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:معرفگیدستور نقش و ارجاعنمایه سازی مفعولسلسله مراتب رده شناختیتشخیص پذیری
-
7.
مؤلف : رضایی، محمدجواد ؛ جباری، علی اکبر ؛
مجلة:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2010, Volume 2 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 123 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:acquisitionPersian learnersDefinitenessSpecificityInterpretability HypothesisPersianEnglishNPDP