پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science)
-
Writer : نظري، محسن ؛
(2 page(s) - From 609 to 610 )
-
Writer : عظیمی حسنی، محمدمهدی ؛ وارث، سید حامد ؛ Corresponding Author : ذوالفقارزاده، محمد مهدی ؛
(22 page(s) - From 611 to 632 )
Keywords:بازاریابی اجتماعیخیریهتحلیل اهمیت ـ عملکردPerformance AnalysischaritysignificanceSocial marketingمؤلفههایبنیادهای خیریهخیرشناساییرفتار
-
Corresponding Author : سیدامیری، نادر ؛ Writer : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
(22 page(s) - From 633 to 654 )
Keywords:هویت اجتماعیاعتماد به برندوفاداری برندعلاقه به برندتعهد به جامعهbrand interestCommitment to societyBrand Trustbrand loyaltySocial Identityمشتریعلاقهوابستگیخودبیانگریوفاداریبرنـدبـه
-
Corresponding Author : سلمانپور سهی، عباس ؛ Writer : اعرابی، سیدمحمد ؛ پور عزت، علی اصغر ؛ آقایی، محمد ؛
(35 page(s) - From 655 to 689 )
Keywords:پیادهسازی استراتژیاجرای استراتژیاجرای استراتژیکتحقق استراتژیرویکرد برساختگرایانه چارمزStrategic executionExecutive strategyCharmaz’ constructivist approachOrganizational strategiesStrategy Implementationاستراتژیکارکنانسازمانمدیراسـتراتژیاهرم
-
Corresponding Author : عبدالوند، محمد علی ؛ Writer : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
(31 page(s) - From 690 to 720 )
Keywords:بازاریابی خدماتاستراتژیهویت برندهویت برند سازمانیشایستگیهای سازمانیOrganizational brand identityOrganizational competenciesService marketingStrategyBrand Identityهویتبانکبرنـدشایستگیشناساییبانکداریبرند سازمانی
-
Corresponding Author : هادیانفر، نیلوفر ؛ Writer : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
(23 page(s) - From 721 to 743 )
Keywords:واقعیت مجازیتصویر مقصدقصد بازدیدبازاریابی مقصدقصد توصیه دهانبهدهانIntention to visitWord of mouth advertisementDestination marketingDestination ImageVirtual Realityگردشگریقصدمقصدتکنولوژیاطلاعاتتکنولوژی واقعیت مجازیبازدید
-
Writer : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسکری، آزاده ؛ Corresponding Author : براتی، ابوالفضل ؛
(25 page(s) - From 744 to 768 )
Keywords:ذهنخودجوهر و عرضکنش متقابل نمادینعشق برندسازمان اجتماعیSymbolic Interaction Theorysocial organizationselfEssemce and bredthbrand lovemindنظریه کنش متقابل نمادینعشقنمادهانظریة کنش متقابل نمادینمفهومجوهرپژوهش
-
Writer : محسنی، محسن ؛ خوشنویس، مریم ؛ Corresponding Author : فائزی رازی، فرشاد ؛
(22 page(s) - From 769 to 790 )
Keywords:مدل کسبوکاررسانههای دیجیتالبرند متمایزDistinctive brandbusiness modeldigital mediaمدل کسب و کارطراحی مدل کسب و کارپژوهشفرایندهایفناوریفرایندهای کسب و کاربازار
-
Writer : نوروزی، کیان ؛ زوئگا رمزوی، توماس ؛ نظری، محسن ؛ وهابی، عبدالحسین ؛ Corresponding Author : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
(23 page(s) - From 791 to 813 )
Keywords:تصمیم به خریدتخفیفهای همراه با عدم قطعیتتخفیفهای کششیتخفیفهای مبتنی بر شانستخفیفهای مبتنی بر مهارتUncertain price promotionsTensile price claimsDecision to purchaseSkill-based price promotionsChance-based price promotionsتخفیفعدم قطعیتقطعیتخفیـفاحتمال برنده شدنآزمایشکششی
-
Writer : آدوسی، علی ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نجف بیگی، رضا ؛ Corresponding Author : فرهنگی، علی اکبر ؛
(16 page(s) - From 845 to 860 )
Keywords:آمیخته بازاریابیمدیریت رسانهارتباطات یکپارچه بازاریابیmedia managementIntegrated marketing communicationsMarketing mixارتباطاترسانههاارتباطات یکپارچه بازاریابیبانک سپهبانکبازاریابی