نویسنده: مسلمی عقیلی، میر مسیح ؛
کتاب ماه علوم و فنون اردیبهشت و خرداد 1382 - شماره 61 و 62 (3 صفحه - از 32 تا 34 )
کلیدواژه ها: کارکنان مشتری سیستم سیستم مدیریت کیفیت TQM سازمان کار کارکنان سازمانها
- دریافت فایل ارجاع :
- (پژوهیار, , , )
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.