خلاصه ماشینی:
همچنین روزنامه نگاری جنگ و صلح ، تعیین چارجوب حملات هوایی ناتو به کوزوو در چند کشور، تعیین چارچوب مسائل سیاسی اروپا، محدودیت های گفتمان ملی در خصوص یک پدیده فراملی ، بی بی سی ، سی ان ان و تاثیرات تعیین چارچوب تبلیغات تجاری بر محصولات مصرفی از دیگر فهرستگان این کتاب به شمار می آید.
کتاب در مقدمه خود به دنبال تشریح نظریه چارچوب بندی و پژوهش های وابسته به آن در حوزه تاثیر رسانه هاست .
بررسی متون علمی و پژوهشی نشان می دهد پژوهش های چارچوب بندی را می توان براساس برخورداری از چارچوب های عام و خاص طبقه بندی کرد.
از سوی دیگرپژوهش های ارتباطی بر مدل فرایندی چهارگانه چارچوب سازی ، تعیین چارچوب ، تاثیرات سطح فردی چارچوب و پیوند میان بخش زیادی از پژوهش در حوزه ارتباطات جمعی به بررسی تاثیر رسانه ها اختصاص دارد که همین امر نشان دهنده اهمیت و نفوذ رسانه ها در زندگی امروزی است و..
با وجود تمام جایگاه و اهمیتی که نظریه چارچوب بندی در حوزه مطالعه تأثیرات رسانه ها در دنیا پیدا کرده ، در ایران هنوز به طور جدی به ادبیات مطالعات ارتباطی راه نیافته است .
نویسنده در این کتاب به دنبال تشریح نظریه چارچوب بندی و پژوهش های وابسته به آن در حوزه تأثیر رسانه هاست .
بررسی متون علمی و پژوهشی نشان می دهد پژوهش های چارچوب بندی را می توان بر اساس برخورداری از چارچوب های عام و خاص طبقه بندی کرد.