خلاصه ماشینی:
فهرست مطالب مقالات بررسی میزان اعتبار تبلیغات ماهواره ای و اعتماد مخاطب به آن فریده افشانی ...........................................................................................................
٥ مطالعه خوانش و مصرف برنامه «بفرمایید شام » توسط مخاطبان سمانه مهرپرور ...............................................................................................
٢٩ بازنمایی تصویر شاه در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مطالعه موردی ؛ تحلیل گفتمان مستند «سقوط یک شاه » بهنام یاوری ...........................................................................................................
٦٥ اطلاع رسانی - سرگرمی در بخش خبری ٦٠ دقیقه بی بی سی فارسی مریم حسینی .......................................................................................................
٩١ شیوه های واگرایی قومیت های ایرانی فعال در صفحات قومیت محور شبکه اجتماعی فیس بوک یونس نوری مرادآبادی ....................................................................................
١١١ پیامد استافده از تن فل همراه بر تیغ رات «خود» مترجم : سید جمال الدین اکبرزاده جهرمی .................................................
١٤٣ کاوش قابلیت های فیس بوک به عنوان تریبون رسانه ای اجتماعی در کارزارهای سیاسی مترجم : نازنین دست بر دل ........................................................................................
١٦٥ چکیده انگلیسی ...........................................................................................................