خلاصه ماشینی:
"برای افزایش بهره وری و اثربخشی عملیات روانی و کاهش هزینه های عملیات روانی در سازمان ، روش هـای مختلفـی ابـداع شده است .
هدف بنیادی عملیات روانی در این نگـرش ، ریشـه کـن کردن یا دست کم کاهش هزینه های غیرضروری و افزایش ارزش عملیات روانی در سازمان است .
ایجاد سیستم کششی چهارمین اصل در عملیات روانی ناب اسـت که به مخاطب امکان میدهد تا بتواند این ارزش را از سازمان مجری بیرون بکشد؛ به عبارت دیگر، با مراجعه بـه مخاطـب میتوان از بازخورد تبلیغات و عملیات روانی آگاهی به دست آورد.
در این مرحله سـازمان ها به منظور تعیین درست ارزش ، شناسایی کل جریان ارزش و ایجاد گام های ارزش آفرین به ایجاد حرکـت پیوسـتۀ یـک سناریوی معین دست مییازند و اجازه میدهند تا مخاطب ارزش را از سازمان استخراج کند، کمال عبـارت اسـت از محـو کردن کامل اتلاف ها به گونه ای که همه فعالیت هایی که طی جریان ارزش انجام میگیرند، ارزش آفرین باشند."