خلاصه ماشینی:
کوتاه و خواندنی محدودسازی نامهای تجاری در فروشگاههای زنجیرهای ترجمه:مانا شاکرین هدف تنها تهی کردن پرتفوی شرکتها از نامهای تجاری نیست،بلکه به دست آوردن نرخ رشد بالاتر برای آن دسته از نامهای تجاری است که باقی میمانند.
موج داشتن پرتفوی از نامهای تجاری مختلف شرکتهای زنجیرهای به پایان راه خود میرسد.
افزایش جریان اقتصادی آخرین سوالی که شرکتها میبایست از خود بپرسند این است که آیا فرصتهای رشد کافی در نامهای تجاری که آن را حفظ کرده و یا در آن سرمایهگذاری میکنیم وجود دارد تا ضرری که از محل از دست دادن فروش نامهای تجاری که کنارشان میگذاریم را جبران کند؟و آیا ما در بهترین موقیت برای به دست آوردن این فرصتها هستیم؟ هدف از سازماندهی مجدد پرتفوی نامهای تجاری به معنای تهی کردن پرتفوی نامهای تجاری نیست،بلکه به معنای حذف بعضی نامهای تجاری به منظور به دست آوردن نرخ رشد بالاتر برای آن دسته از نامهای تجاری است که باقی میمانند.