خلاصه ماشینی:
"نمایشگاه و منافع مصرفکننده در حاشیه دومین نمایشگاه فروش پاییزه تعاونیهای تولیدی-9 تا 15 شهریور سبا فاطمه خویی رقابت فشرده در بازارهای داخلی و بین المللی در این دوران عرصهای جدید در تجارت گشوده است که همانا مشتری محوری است.
با تولید انبوه کالاها و خدمات،رقابت برای فروش و عرضه محصول یا خدمت فشردهتر شده و تنها بنگاههایی قادر به تداوم فعالیت خود بخواهند بود که اصل مشتری محوری را پذیرفته و برای تأمین نظرات مشتریان حد اکثر توان و تلاش خود را بکار میگیرد.
ا. ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی به تاریخ 9 لغایت 15 شهریورماه 1381 در سالهای 8 و 9 و 10 11 با حضور 400 شرکت و شرکت تعاونی تولیدی(یا اعضای آن)در فضایی بالغ بر 3000 متر مربع برگزار شده است خدمتی برای شرکتهای است که به ارزیابی دقیق نظرات مشتریان خود بپردازند و با پیروی از اصل مشتری سالاری عرصههای نوین فعالیت آینده را بشناسند."