چکیده:
صنعت نساجی نقش مهمی در ایجاد درآمد ارزی خارجی تایوان دارد. اکثریت قریب به اتفاق شرکت های نساجی سنتی، نیروی کار زیاد در شرکتهای کوچک و متوسط هستند. طی سالهای اخیر، با افزایش آگاهی مردم در حفاظت از محیط زیست در سراسر دنیا و فشار رقابت در بازارهای بین المللی، بسیاری از شرکت های مساجی مجبور به توجه نزدیکی به حفاظت از محیط زیست شوند. در این روند، صنعت نساجی امیدوار است اجرای یک سیستم اطلاعاتی گرین (سبز) به بررسی میزان بهبود فرآیند تجارت (کسب و کار) پس از اجرای این سیستم و عوامل کلیدی برای موفقیت با هدف کاهش هزینه ها، گسترش فرصتهای تجاری، و حرکت به سمت جهانی شدن کمک کند. در این مطالعه، یک روش مطالعه موردی برای انجام یک نظرسنجی بر روی سایت یک شرکت در جریانهای بالا دست، اواسط دست و پایین دست به ترتیب زنجیره تامین اتخاذ شده است. این هزینهاطلاعات سبزهای مدیریت کسب و کار است که در ابتدای معرفی زنجیره تامین سبز (گرین) افزایش مییابد. با این حال، فرآیند کسب و کار بعد از اجرای رابط کاربری اینترنتی بهبود یافته است. زنجیره تامین سبز اثرات خارجی به ارمغان می آورد: ارتقاء تصویرشرکت، افزایش ارزش مشتری و وفاداری مشتری، کاهش شکایات مشتری، و مطابقت محصول با استانداردهای جهانی. همچنین اثرات داخلی آن : افزایش یکپارچگی زنجیره تامین (بعنوان مثال، افزایش دسترسی اطلاعات، فرآیند بهره وری و همکاری زنجیره تامین)، افزایش درآمد فروش، تدارکات بهره وری و رقابت.
خلاصه ماشینی:
در اين روند، صنعت نساجي اميدوار است اجراي يک سيستم اطلاعاتي گرين (سبز) به بررسي ميزان بهبود فرآيند تجارت (کسب و کار) پس از اجراي اين سيستم و عوامل کليدي براي موفقيت با هدف کاهش هزينه ها، گسترش فرصت هاي تجاري، و حرکت به سمت جهاني شدن کمک کند.
در نتيجه ، روش مطالعه موردي يک ابزار ضروري براي تجزيه و تحليل مشکلات احتمالي است که در صنعت نساجي تايوان در روند پياده سازي و اجراي سيستم مديريت زنجيره تامين سبز وجود دارد.
در نتيجه ، روش مطالعه موردي يک ابزار ضروري براي تجزيه و تحليل مشکلات احتمالي است که در صنعت نساجي تايوان در روند پياده سازي و اجراي سيستم مديريت زنجيره تامين سبز وجود دارد.
جدول ١: خلاصه اي از متغيرهاي مدل مفهومي تعريف متغيرها در انتخاب تامين کننده يا شرکاي تجاري (از جمله فعاليتهاي خريد)، اولين چيزي که بايد انجام دهيم اين است که بررسي کنيم که آيا آنها سياست هاي عوامل لازم (NF) براي معرفي SCM سبز زيست محيطي يا گواهي نامه در دسترس دارند.
همچنين به مشتريان براي درک مدارک معتبر و (به تصویر صفحه رجوع شود) نتايج تحقيقات نشان مي دهد که معرفي سيستم هاي GSCM با ICT فروش را براي اورتکس و مجموعه مشتريان و تامين کنندگان افزايش داده است ، به عنوان مثال ، مقدار توسعه از محصولات سبز جديد و درآمد فروش از پارچه سبز افزايش يافت .