خلاصه ماشینی:
"-شما تا به حال برای انجام چه اموری به بانک مراجعه کردهاید؟ -کدامیک از خدمات را میشناسید؟ -چقدر با انواع تسهیلات بانکها آشنا هستید؟ تاکنون اطلاعات لازم را از چه منابعی تهیه کردهاید؟ -چگونه با خدمات جدید بانکی آشنا هستید؟ همه این سوالات و سوالات بسیار دیگر،لزوم وجود منابع مختلف برای کسب آگاهی مشتریان از خدمات بانکی را آشکار میسازند،اما سوالی اصلی اینجاست که بانکها برای اطلاعرسانی به مردم چه میکنند؟ ارتباط با رسانهها در دنیای امروز،ارتباط با رسانههای جمعی ضرورتی اجتنابناپذیر است،چرا که سازمانها و موسسات از این قادر خواهند بود تا ضمن انعکاس رویداهای جاری،خدمات مختلف خود را هم اولین گام در جهت اصلاح نظام اطلاعرسانی بانکها،همانا آموزش پرسنل و مسوولان شعب بانکهاست."