خلاصه ماشینی:
اما در اين ميان کدام يک از روشها ميتواند موفقتر عمل کند؟ روش سنتي - يعني استفاده از کاغذها و اعلانهاي کاغذي - يا روشهاي مدرن ديجيتالي؟ چندي پيش يکي از مؤسسات پژوهشي انگليسي زبان که روشهاي تبليغاتي براي فروش و بازاريابي بهتر را بررسي ميکند، مقالهاي منتشر کرد که نشان ميداد نتايج حاصل از اين پژوهشها در بسياري از مواقع به شدت دور از انتظار است.
با توجه به نتايج به دست آمده از اين پژوهشها، کارشناسان DMA اذعان دارند که براي داشتن يک کسب و کار موفق در دنياي امروزي که انسانها با انواع تلفنهاي هوشمند و امکانات عجيب و غريب اينترنتي محاصره شدهاند بايد هر دو روش تبليغي را به موازات يکديگر مورد استفاده قرار داد و شايد به اين زوديها وقت آن نرسد که به طور کامل با شيوههاي سنتي تبليغ و اعلانهاي کاغذي خداحافظي کنيم.