خلاصه ماشینی:
از ویژگی های دیگر این شبکه اجتماعی، روابط عمومی قوی و فعال آن است که باعث جذب میلیون ها نفر در سراسر دنیا شده و فیس بوک را در این چند سال کوتاه به یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی تبدیل کرده است.
فیس بوک روش ارتباط با یکدیگر را تغییر داده؛ البته در کنار این محبوبیت شبکه اجتماعی، مخالفت هایی هم وجود دارد که یکی از آن، توجه بیش از حد افراد به یکدیگر در فضای مجازی است، تا حدی که دیگر مردم در دنیای واقعی، خیلی با هم کاری ندارد و به مسائل حقیقی توجهی نمی کنند.
شبکه فیس بوک در این چند سال اخیر با این حجم اطلاعات، سرمایه، تبادلات تجاری، تبلیغاتی و اشتراک گذاری کاربران در سراسر دنیا، توقعاتی را نیز در جهان ایجاد کرده، از قبیل اینکه، فیس بوک باید راه های بهتر و عملی تری را برای مشترکین و شرکت های تجاری معرفی کند، زیرا همین مشترکین و شرکای تجاری این شبکه هستند که هزینه های آن را تقبل می کنند.