![47](/view/entityimage/pageimage/olk.gif?articleid=1480479&number=28&pagenumber=47&language=fa)
نویسنده: مقدر، مهدی ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛
علوم خبری زمستان 1397 - شماره 28 (28 صفحه - از 47 تا 74 )
هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش شبکه های اجتماعی در برندسازی خبرگزاری ایرنا از دیدگاه کارکنان این خبرگزاری است. پژ
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/yyy.gif)
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی خبرگزاری ایرنا برندسازی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![47](/view/entityimage/pageimage/olk.gif?articleid=1480479&number=28&pagenumber=47&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();