خلاصه ماشینی:
"در آثار ادبرگ، زن بینقص-همان طور که فقط روی کاغذ وجود دارد-به پهنهء عریضی از کالاهای اعتیادآور وابسته است که نگرانیهای واقعی روزانه و به یغما رفتن زمان را پنهان میکند.
در پشت همهء این محصولات مصنوعی و رنگهای زننده،یک تاکتیک انتقاد اجتماعی و تضاد بین مصرفگرایی و واقعیت زنانه سرگرم به کار است که با تأثیر گرفتن از آثار شاخص هنری،در عرصهء سینما و نقاشی و...
همهء آثار ادبرگ دارای وجوه مشترکی مانند زیبایی فانی زنانه و مصرفگرایی منتهی به مرگ هستند.
با اینکه عکسهای ادبرگ از نظر بصری با نشاط هستند،اما در دل صحنههای مالامال رنگینشان ما را مجذوب مرگهای حزنانگیز زنان جوانی میکنند که یادآور زیبایی فانی هستند،زیبایی ظاهری و فانتزی مصرفگرایی شوم که حاصلی چون مرگ حیرتانگیز و گاه تبلیغاتی بر ضد تبلیغات،ندارند.
»آثار ادبرگ برآیندی از زیبایی زماندار و مصرفگرایی زیاده خواهانهای است که به نابودی ختم خواهد شد،و در واقع در نظر ادبرگ،این شیوهء بازنمایی یک انتقاد نیست،بلکه اغراقی از واقعیت خویشتن است."