خلاصه ماشینی:
"حال باید دید که کدام اهداف بازرگانی از طریق بهکارگیری شیوههای الکترونیکی انجامپذیر است،و چگونه به نکتههای لازم دستیابی پیدا کنیم؟ در مرکز تجارت بینالمللی( TCI )استفاده از تجارت الکترونیکی( edart-e )برای تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطی( TCI )از بهترین شیوههای صادرات و رقابت برای شرکتها توصیف شده است.
برای دستیابی به این رویا و توانمندی"ساخت مرکز تجارت بینالملل"،بر استراتژیسازان بازرگانی ملی واجب است که به تعیین و تبیین یک سلسله اهداف ویژه و قابلپیشبینی اقدام نمایند.
>CS< بهخاطر قلت الگوهای استراتژی بازرگانی الکترونیکی در برابر آنچه که معمول است، آماده بودن مدلهای استراتژیهای الکترونیکی، مرکز تجارت بینالمللی( CTI )یک دوره آموزشی دو روزه به عنوان"پل تجارت الکترونیکی" ( egdirB edart-E )فراهم کرده است که راهگذاران بازرگانی ملی میتوانند انواع سناریوهای مختلف و راهگشاییهای ضروری را درنظر داشته باشند.
در اجلاس SISW که در سال 2005 در تونس برگزار خواهد شد، CTI قرار است پیرامون اجرای آموزش استراتژی بازرگانی الکترونیکی و توسعه بازرگانی الکترونیکی و برنامههای مربوط به آن گزارش دهد."