خلاصه ماشینی:
"7-محصول،مصرف محصول،ماهیت کار،نحوه ارتباط با مشتری، نحوه مشارکت مشتری،معیار و شاخص عملکرد در تولید و خدمات از ویژگیهای خاص خود برخوردارند اما آنچه برای مدیران اجرایی چه در تولید و چه در خدمات مهم است افزایش مهارت و توانمندی کارکنان برای ارتقاء سطح بهرهوری است.
11-پیشنهادی که مدیران اجرایی جهت ارتقاء بهرهوری میآورند،به عنوان مثال فروش اموال بلااستفاده یا بدون بازده،فروش اموال کم استفاده یا کم بازده،تعدیل صحیح نیروی انسانی،فروش واحدهای زیانآور و پیشنهادهایی از این دست،همه حاکی از نقش مهم ایشان در افزایش بهرهوری سرمایه،سازمان است.
16-برای مدیران اجرایی تولید یا خدمات منسجم و هماهنگ، انتخاب مسیر تولید و خدمات و استانداردسازی در ارائه تولید و خدمات به عنوان امری مهم در اولین جهتگیری ایشان در برنامهریزی تلقی میشود.
21-مدیران اجرایی خود را موظف میدانند که برنامهریزی روزانه، هفتگی،ماهانه و سالانه داشته باشند و برای به حداقل رساندن میزان سرمایهگذاریها به حداکثر رساندن کارایی و حداکثر کردن ارائه خدمات به مشتریان همواره جوابگوی مدیران ارشد سازمان هستند."