خلاصه ماشینی:
"بازیگر روی صحنه خود را تکرار میکند،بازیهای گذشتهاش را،جملات متن را،یک داستان کهنهی انتظار و عشق را و اساس تمام نمایش را به تکراری وا میدارد که تماشاگر نمیداند واقعا در چه فضای زبانی یا زمانی تازهای قرار گرفته که باید با آن بهعنوان تئاتر ملی ایرانی برخورد کند!ایا تماشاگر باید بعد از اتمام این تئاتر به این بیندیشد که صاحبنامان تئاتر ما خود را تمام کردهاند و حالا صحنه را به جای خود تئائر،با نام خود پر میکنند؟ سوءتفاهم تجربی!
نگاهی به«پارک نبش خیابان» کار افروز فروزند فاطمه احمدی (به تصویر صفحه مراجعه شود) پارک نبش خیابان»نوشته و کارگردانی افروز فروزند از آن دست اجراهاست که به لحاظ نداشتن متنی کامل و انسجام یافته و پرداختی دقیق در ردیف تجربه اندوزیهای دانشجوی قرار میگیرد که یا باید در کارگاههای دانشگاه اجرا شود و یا در صورت اصلاح برخی نقایص بارز اجرایی به تالار مولوی که مناسب اجراهای مطلوب دانشجوییست،راه یابد."