خلاصه ماشینی:
"معنای این شعر-سرودهی خود هورن که با آب پیوند خورده-در عمل در دنیای غیرمادی شناور میشود،با کلماتی که روی سطح آب وسط گالری شناورند و روی دیوار -با نورها،گویی بر سطح آب-خودنمایی میکنند و رفتهرفته در آبی فراگیر محو میشوند(باز اشاره به رابطه انسان و طبیعت؛ انسانی که در گذر است و سرانجام با طبیعت یکی میشود)، همین مضمون در یکی از آثار که به شکل تصویر ارایه شده نمودی عیان دارد:«جنگل روی پوست»،طبیعت و انسانی که با هم آمیختهاند و تشخیص بدن انسان از طبیعت بسیار مشکل به نظر میرسد.
فرصت رها شدن مییابند:خشم و نفرت از جهانی که روزهای تیره را رقم میزند و انسان مغشوشی که مشغول خط خطی کردن روزهای زندگیاش است(صدای خط کشیدن گوشخراش مدادها به این حس کمک بیشتری میکند) آینه موتیف دیگری است که بسیار تکرار میشود:آینهای که تصویری از ما-یا زندگی معاصر ما-ارایه میکند گاه شکسته و معوج،مثل یکی از پرفورمنسها؛و گاه بازتابندهی ساده جهانی پیچیده:از حضور بیحدوحصر در فیلم هورن تا اثری که در آن اشاره میشود که زن و مردی رودرروی هم مینشینند و به هم دروغ میگویند و ما فقط تصویر دو آینه را میبینیم)."