خلاصه ماشینی:
"تصوراتی شبیه واقعیت یادداشتی بر نمایشگاه عکسهای مهرداد عسگری طاری،مهرداد نراقی،آرش فایض گوهر دشتی نقد مخاطب عکس به عنوان ثبتکنندهی واقعیت و سندی از زندگی بشر، همواره مورد توجه بوده است و عکاسی و شاخهها و گرایشهای مختلفش ما را به حضور واقعیت در اطرافمان جلب میکند و حوادث تکراری نشدی پیرامونمان را ثبت میکند.
از این جهت، فضاهای ذهنی و الهامهای زندگی نیز مورد توجه عکاسان قرار گرفت و آنان به خلق آثاری دست زدند که در ضمیر ناخودآگاهشان شکل میگرفت.
نمایشگاه گروهی عکسهای مهرداد عسگری طاری،مهرداد نراقی و آرش فائض در گالری را ابریشم2بهانهای شد که به این موضوع اشارهای داشته باشیم.
مشارکت در این جنبش مستلزم پذیرفتن اصولی بود که برتون3،نظریهپرداز سور رئالیست،اعلام کرده بود؛قدرت خلاقه ضمیر ناخودآگاه بدون اینکه تحت تأثیر حصارهای تحمیلی عقلانی و منطق قرار گیرد،باید خود را در فعالیت هنری رها سازد.
مهرداد نراقی نیز از فضاهای سور رئال بیبهره نبود."