خلاصه ماشینی:
"رهنمودهای تدریس قسمت دوم تعلیم و تربیت برقراری ارتباط نوشتهء اسپنس روگرز ترجمهء محمد علی شمیم به سفارش شورای گزینش و ترجمهء متون (به تصویر صفحه مراجعه شود) از اینکه همه چیز برای یادگیری آماده نیست،پوزش بخواهید وقتی دانشآموزان بدانند که ما صمیمانه برای برآوردن نیازهای آنها قدم برمیداریم،کمتر ناراحت میشوند و سطح انگیزش و یادگیری در آنها ادامه خواهد یافت.
دانشآموزان را تشویق کنید تا جایگاه خود را مشخص کنند برای مردم مهم است که در زندگی و کار سهیم باشند.
یادآوری کنید که این قبیل پوسترها ارزشها و علایق دانشآموزان را نشان میدهد و با اجازه آنها و خانوادهشان نصب شده و قابل احترام است.
یک راهبرد برای انجامدادن این کار آن است که به دانشآموزان بگوییم در نظر داریم از افکار آنها برای کارآمدتر شدن کارها استفاده کنیم.
از آنجا که دیدگاههای دانشآموزان بر تجربه مبتنی است،پاسخهای آنها این امکان را فراهم خواهد آورد که برای همه انواع فعالیتها،برقراری ارتباط و کاربرد محتوای تعیین شده،روشهای خود را ارتقا دهیم.
چاره،رهبری است برای آنکه مهارتهای رهبری خود را افزایش دهید و انتظار دانشآموزان را برآورده سازید،از کتابهایی که در این زمینه نوشته شده است،استفاده کنید.
نتایج حاصل از این مطالعه نیمهتجربی،که با استفاده از آمار توصیفی در 61 جدول گنجانده شده است،نشان میدهد که کاهش معنیداری در شدت درد گروه مورد آزمایش نسبت به گروه شاهد وجود داشته است و در واقع گروهی از زنان که آوای قرآن کریم را از آغاز درد زایمان استماع میکردند، درد کمتری کشیدند و به داروهای مسکن کمتری هم پس از هر 48 ساعت اول و هم پس از زایمان نیاز داشتند."