خلاصه ماشینی:
"به منظور برقراری هماهنگی بین تولیدکننده و مشتریان بازاریابی دوجانبه(تعاملی)بکار میرود:رشد انفجاری (به تصویر صفحه مراجعه شود)شکل 1 مدل مفهومی دستیابی به چابکی از طریق کاربرد ابزارهای IT نقش ارزشافزای فناوری اطلاعات (IT) در غنیسازی زیرساختارهایی است که قابلیت سازمان را برای انجام عملیات رقابتی در بازار افزایش داده و همچنین توانایی تطبیق با محیط دائما متغیر بیرونی را برای سازمان ایجاد مینماید در محیط جدید اینترنتی بازاریابی، مشتریان تنها نقش یک شرکتکننده منفعل را که پیش از خرید تبلیغات رسانهای را دریافت میکند ایفا نمیکنند،بلکه به صورت فعالانه در یک محیط شبکهای درگیر شدهاند فناوریهای اطلاعاتی تأثیر عمدهای را بر بخش بازاریابی داشته است.
مرحله 1:فاز شناخت؛ شناخت جایگاه و فرایندهای تولیدی:در ابتدا بایستی شناخت از سیستم حاصل شود اینکه آیا در کدام مرحله از چرخه تحولات تولیدی زیر قرار گرفتهاید؟و فرایندهای جاری در سازمان کدام است؟ 1-تولید انبوه(تمرکز بر کاهش هزینه) 2-تولید سفارشی براساس خواست مشتری(تمرکز برکیفیت و هزینه) 3-تولید ناب(رقابتگرایی) (به تصویر صفحه مراجعه شود)4-تولید چابک مرحله 2:تجزیه و تحلیل سیستم مهندسی مجدد فرایندها: *اجرای پروژه مهندسی ارزش منظور تعیین دقیق جریان تولید ارزش در سازمان(در حقیقت سه اصل اول تفکر ناب را اجرا مینماییم) *ارزش هر محصول معین (Value) *شناسایی جریان ارزش محصول (Value Stream) *ایجاد حرکت بدون وقفه در این ارزش (Flow) *شناسایی استراتژیهای تجاری (Business Stategy) و اجرای پروژه مهندسی فرایندهای تجاری (BPR) با هدف محقق نمودن استراتژیهای تجاری سازمان توضیح اینکه مدیریت امروز با مهندسی مجدد فرایندها (BPR) و استفاده از روشهای جدید توسعه سیستمهای تجاری مبتنی بر تفکر و کاربرد فنآوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی توانسته است فرایندهای تجاری و روشهای مدیریتی خود را دگرگون و آنان را به نحو چشمگیری بهبود بخشد و رضایت مشتریان و سودآوری سازمانها را در عرصه رقابت تنگاتنگ جهانی امروز تضمین نماید."