خلاصه ماشینی:
این اصول از طریق بیان جنبههای اصلی سیاست بازرگانی شرکت به زبان مدیران فنی،سبب میگردند میان مدیران ارشد و کارشناسان فنی ارتباط بهتری برقرار شود و بدین ترتیب استراتژی بازرگانی موجب هدایت استراتژی فنی میگردد همانگونه که عرف مرسوم نیز ضرورت آنرا تایید مینماید.
بنابراین نظامهای ارتباطی و اطلاعاتی داخلی شرکتها نقش به سزایی را ایفا میکنند ولی در میان بسیاری از شرکتهای بزرگ،جریان اطلاعات،ناقص باقی میمانند،در معرض خطر تحریف قرار میگیرند و حتی در برخی موارد در آنها دست برده میشود.
شرکتها بطور فزایندهای ضرورتا کلیه اطلاعات موجود در مورد عناوین خاص را جمعآوری میکنند و کارکنانی که دارای (به تصویر صفحه مراجعه شود) مهارتهای مربوطه میباشند را نیز گردهم میآورند.
همچنین نابسامانیهایی در زمینه جمعآوری اطلاعات از منابع مختلف و نیز سنگینی بار اطلاعات وجود دارد تا جائی که مردم نمیتوانند اطلاعاتی را که در اختیار دارند درک کنند و یا آنها را بکار گیرند و یا ممکن است در این میان با خطر وجود ابزاری که مراحل فرایند اطلاعات را به شکست میکشاند مواجه شویم.