خلاصه ماشینی:
"اکنون وقت آن فرارسیده است که دستاندکاران روابط عمومی و همچنین مدیران ارشد و میانه اجرایی و دیگر بخشها از خود سؤال کنند که اگر یکی از عمدهترین نقشهای روابط عمومی ایجاد رضایت عمومی مردم از نظام سیاسی، اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و تداوم آن (به تصویر صفحه مراجعه شود) است،روشن کردن افکار عمومی و ایجاد رابطه دوسویه و توأم با اعتماد و احترام، پاسخگوی درست و منطقی و بدور از جنجال و فرافکنی به ابهامات و انتقادات مطرح در جامعه و یا سازمانها،چگونه میتواند به انجام برسد؟ واقعیت این است که«روابطعمومیها» چه به لحاظ جایگاه اداری و رسمی و چه از بعد عمکردی برای رسیدن به هدفهای یاد شده باید مورد توجه شایستهتری قرار گیرند."