خلاصه ماشینی:
"اگر در مقطع فوق لیسانس وارد رشتهء معماری داخلی دانشکدهء هنرهای تزئینی نمیشد،شاید برای همیشه او را مینیاتوریست میشناختیم؛ چون در همین سالها(8431 و 9431)شیفتگی عجیبی به کار با تکنیک شیشهء رنگی(ویترا)نشان داد و ویترا ناگزیر او را به خطهای مینیاتوری کشاند.
زمانی که دقیق میشوید،میبینید که تابلوهای او را باید از بالا دید؛یعنی نوع کار نقاشی(بوم را بر زمین یا میز میگذاشت و خود در بالای آن مسلط بود) باعث شده تا از روبهرو آنچه را باید،مخاطب نبیند؛این مسأله از همان قضیهء جغرافیای هوایی میآید.
گویی،در دههء 05،به حرف یکی از منتقدانش عمل کرده که دربارهء این دوره از آثارش میگفت:«آیا امکان دارد روحبخش در عناصر (به تصویر صفحه مراجعه شود) تشکیلدهندهء فرمهایش گوشهء چشمی هم به عناصر سنتی ایرانی داشته باشد تا هنرش دربست غربی جلوه نکند؟اگر به دنبال چنین تمایلی باشد،میتوان گفت:آثار آیندهء این نقاش پلی خواهند بود از شرق باستانی به غرب مدرن."