خلاصه ماشینی:
"کارگاه 5:طراحی یک برنامه آموزی برای هنرهای چندگانه در این کارگاه شرکتکنندگان با یک شیوه طراحی برنامه آموزشی آشنا میشوند که از معلمان و دانشآموزان میخواهد تا به جای پرسش«چه»،بر سؤال«چرا»تأکید کنند.
کارگاه 8:خلق ایدههای جدید در این کارگاه بحثهای پایان سال تحصیل با صحبت شرکتکنندگان قبلی در مورد اینکه چگونه ابتکارهای جدیدشان در هنر بر شخص و مدرسه آنها تأثیر گذاشته است ادامه مییابد.
کارگاه 2:چرا هنر را ترکیب میکنیم؟ در این کارگاه نشان داده خواهد شد که چگونه ارتباط هنر با موضوعات دیگر سطح درگیری دانشآموزان را بالا میبرد،به معلمان در استفاده از شیوههای آموزشی مختلف کمک و روشهای متناوبی را برای برقراری ارتباط ایجاد میکند.
در این کارگاه هفت قانون برای آموزش مؤثر معرفی میشود و معلمانی از دبیرستانهای هنر سراسر امریکا شیوههای آموزشی خود را ارائه میدهند و در مورد اهداف،روشها و تجربههای خود بحث میکنند.
کارگاه 3:صحبت درباره نیازهای مختلف دانشآموزان معلمان هنر از تفاوتهای بسیاری که میان دانشآموزانشان وجود دارد آگاه هستند و به آنها پاسخ میدهند در این بخش شرکت کنندگان با یک هنرمند تئاتر ملاقات خواهند کرد که از تجربههای زیادی بهره برده است.
کارگاه 5:خلق فضای آموزشی غنی در این کارگاه معلمان آموزش میبینند مکه چگونه فضایی امن برای دانشآموزان ایجاد کنند تا بتوانند در آن برای بیان افکار و احساساتشان و انجام ریسکهای خلاقانه احساس آزادی کنند،در این بخش شرکت کنندگان دو معلم نمایش را مشاهده خواهند کرد که یکی به دانشآموزان کمک میکند تا موانع موجود بر سر بروز احساسات خود را کنار بگذارند و دیگری آنها را به انجام ریسکهای خلاقانه تشویق میکند."