خلاصه ماشینی:
"به اثبات این مسأله که این روش اشتباه است نمیتوان پرداخت،جائی که معیار شناخته شدهای برای تصمیم دربارهء اینکه چه هنگام کسی حق مطمئن بودن را دارد وجود دارد آنکس که بر این موضع پافشاری کند که حاصل شدن این معیارها باز هم نمیتواند برای اطلاق معرفت کافی باشد ممکن است بخاطر اهمیت این اتهام متهم به استفاده ناصحیح از واژهء"معرفت داشتن"شود.
انتقاد او بر طریقی که ما در آن معیارهای برهانمان را بکار میبریم نیست بلکه علیه خود معیارهای ماست،پس،من نتیجه میگیرم که شرایط لازم و کافی برای معرفت یافتن به امری آن است که اولا آنچه شخص ادعای دانستن آن را دارد باید صادق باشد ثانیا به صدق آن اطمینان داشته باشد و ثالثا شخص حق داشته باشد که مطمئن باشد این حق ممکن است از طریق گوناگونی بدست آید اما حتی اگر کسی بتواند توصیف کاملی از این طریق بدست دهد تلاش برای دارد کرده آنها به تعریف معرفت اشتباه خواهد بود همانگونه که تلاش برای ملحق کردن معیارهای فعلی ما برای خوب بودن به تعریف خوب اشتباه است."