خلاصه ماشینی:
"فعالیتها براساس یک جدول زمانی و تحت عناوین زیر آغاز شد: -تجزیه و تحلیل مراحلی که براساس آنها واحدهای عملیاتی شرکت نسبت به انجام تقاضا برای سایر اقلام موجودی اقدام میکنند و نحوه تصفیه پرداخت صورتحسابهای مربوطه.
مرحله چهارم:تبیین بهترین عملکرد در موقعیتهای مختلف،شرکت به منظور غلبه بر اشکالات بوروکراسیهای مربوط به اقلام غیرموجودی با مقادیر کوچک بیشترین تلاش را براساس روشهای عملیاتی سنتی به کار گرفته است،از جمله از طریق صورتحسابهای ماهیانه از هر یک از منابع فروش و حذف سفارش خرید برای سفارشهای کمتر از یک میزان مشخص.
مرحله پنجم:تضارب افکار برای تغییر انقلابی ترسیم جدول تجزیه و تحلیل ارزش مراحل مختلف و تعیین اهداف مقایسهای موجب انگیزش افزاینده در مورد تغییرات،به منظور کاهش زمان و هزینه مربوط به درخواست و پرداختهای کالاهای غیرموجودی میشود،اما آنها در تشویق کارکنان به منظور مطرح کردن سؤالات اساسیتر و انقلابیتر در مورد عملیات مستقیما تأثیری ندارند،سؤالاتی از قبیل:چرا این فعالیت انجام میشود؟اگر ما این فعالیت را انجام ندهیم،چه اتفاقی میافتد؟آیا راههای بهتر،سریعتر و ارزانتر دیگری برای انجام این فعالیت وجود دارد؟ بررسی بحثهای انجام شده با کارکنان سایر شرکتها نشان داد که فکر مجدد انقلابی در مورد عملیات درخواست مبالغ کوچک دلاری،توسط سایر سازمانهای جایگزین شده است GE Aircroft English,southern, ) Norfolk,ponnzoil,Intel,scott poper, ( Mobil Oil,IBM و دیگران برنامههای کاملا عملیاتی یا آزمایشی دارند که عملیات را با استفاده از کارتهای تدارکاتی مهندسی مجدد کنند.
به صورت خلاصه،اگر به منظور انجام کلیه خریدهای اقلام غیرموجودی کمتر از 1000 دلار کارت تدارکاتی مورد استفاده،قرار میگرفت، شرکت میتوانست تقریبا 75 درصد از سفارشهای خرید غیرموجودی و 81 درصد از صورتحسابهایش را حذف کند."