خلاصه ماشینی:
"مشروط بر این که: 1-آگهیهای بازرگانی که حکم خون را در شریان حیاتی یک نشریه دارد،بدون تبعیض و براساس تعداد مخاطبین واقعی نشریات بیهیچ قیدو شرطی توزیع شود،نه آنکه نشریات دولتی یا وابسته به دولت یا مدافع چشم بسته عملکرد این یا آن سازمان،براساس روابط-و نه ضوابط-بیشترین حجم آگهی را به خود اختصاص دهند(جالب است که اکنون یکی از ابزارهای موفقیت بخش خصوصی در تعدادی از سازمانهای دولتی،دادن آگهی به نشریات ارگان این سازمانها،یا نشریات مدافع بدون چونو چرای منویات مدیران همین سازمانهاست.
مجله شماره 57 به این دلیل لاغر بود که نتوانستیم برای 4 صفحه آگهی رنگی وسط مجله سفارش بگیریم و فقط همان 4 صفحه را که در واقع تأمینکننده بخش مهمی از هزینههای ماهنامه است حذف کردیم.
تنها تقاضائی که از خوانندگان داریم این است که حتی الامکان مجله را مشترک شوند،زیرا شیوه اشتراک برای نشریاتی مشابه ما این فایده را دارد که امکان دهد در بخشی از هزینهها صرفهجوئی کنیم."