خلاصه ماشینی:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) [نقاشی] به سمت سادهلوحی [مائو ینیانگ و نقاشی رسانهها] علی رضا بهارلو یکی از مهمترین عوامل مؤثر در تفاوت تحولات هنری مدرنیسم و پست مدرنیسم ظهور رسانههای جدید و به کارگیری آنها توسط هنرمندان معاصر است.
میکروفون،به عنوان صدای رسانه،در آثار این هنرمند نوظهور،نقش کلیدی دارد و همیشه به صورت گروهی نشان داده شده است،که خود،بازتابی از حضور پیوسته و دائمی وسایل ارتباط جمعی است.
این میکروفونها،همچنین،طبیعت و سرشت خودمدارانهء رسانهها را بیشتر نمایان میکنند و تأثیر محتوم آنها را در نگارش تاریخ و وقایع نشان میدهند.
بیپروایی در (به تصویر صفحه مراجعه شود) ایدهپردازی هنرمند،باعث شده مائو در هریک از آثارش، چندین میکروفون خبری را به نمایش بگذارد،که این امر ممکن است تا حدودی عجیب و نامأنوس به نظر رسد،خصوصا زمان به تصویر کشیدن صحنههای مربوط به جنگ.
روی هم رفته،جسارت نقاشیهای مائو در این واقعیت نهفته است که،همگی آنها نقدی است بر تسلط فراگیر و روزافزون رسانهها در کنترل جهان.
Chinese Art Prize(CAP)."