خلاصه ماشینی:
"در پایان این دهه او به هنرمندان همردیف خود نظیر هلیو اتیسیا51 و لیژیا کلارک61دریافتن نئوکانکریت آرت ملحق شد که حذف رسمی کانکریت آرت را رد کرده،اما،اصرار خود را بر واقعیت مجسم کارهای هنری،به عنوان مقابله با تصویر بازنمایی شده،حفظ نموده بود.
این اجرا به عنوان نظریهای دربارهء بوروکراسی مدرن (مانند شکاف بین ذهن و بدن)تفسیر شده بود.
یکی از آثار دیگر پایه در بررسی چهار صد سال هنر برزیل با عنوان"جسم و جان"91(1002)در موزه گوگنهایم نیویورک به نمایش درآمد.
از آثار دیگر وی میتوان به"چرخهء شادی"اشاره کرد که در مرکز باربیکن لندن به نمایش درآمد.
از نمایشگاههایی که آثار او در آن شرکت داده شد میتوان به بیینال و نیز(9002)،موزه هنر معاصر برزیل در موزه هنرهای معاصر توکیو(8002)،موزه هنرهای مدرن ریودوژانیرو(8002)،مزوه هنرهای معاصر شیکاگو(5002) و مرکز باربیکن لندن(6002)اشاره کرد.
Barbican Cenrer منابع و مآخذ -دایرة المعارف هنر،رویین پاکباز -www."