خلاصه ماشینی:
"روابط عمومی و عصر انفجار اطلاعات حمید صبری (به تصویر صفحه مراجعه شود) روابط عمومی در دنیای امروز حیاتیترین بخش هر سازمانی است که هدفش ایجاد کانالهای ارتباطی در درون و بیرون سازمان است.
همچنین یونسکو اعلام میکند بیش از 09 درصد مجموع متفکران،نخبگان و دانشمندان از آغاز و پیدایش بشر تا امروز،اکنون در قید حیاتند؛آماری که یونسکو ارایه میدهد،نشانگر آن است که حجم عظیم اختراعات،اکتشافات ،تألیفات،(تولید اطلاعات)چه سرعت عجیبی دارد.
روابط عمومی امروز باید چند گام از زمان جلوتر باشد،در حالی که متأسفانه در کشور ما هنوز جایگاه واقعی خود را نیافته است و بیشتر جنبهء صوری و ظاهری(تشریفاتی)دارد.
بنابراین روابط عمومی که بیش از یک قرن عمر دارد باید مهارت شنیدن، روابط عمومی امروز باید چند گام از زمان جلوتر باشد،در حالی که متأسفانه در کشور ما هنوز جایگاه واقعی خود را نیافته است و بیشتر جنبهء صوری و ظاهری(تشریفاتی) دارد."