خلاصه ماشینی:
"تبلیغات و استراتژی برندسازی مصاحبه با فرشاد بهآبادی موسس مرکز مطالعات برند (به تصویر صفحه مراجعه شود)برندهای کشور در اوایل انقلاب از وضعیت مناسبی برخوردار بودند اما با مرورزمان و تغییر نیاز مردم متاسفانه این برندها پاسخگوی نیاز مردم نشدند و سطحدانش کارخانهها به موازات نیاز مردم جامعه افزایش پیدا نکرد.
عدم تقویت بخش خصوصی و همچنین به روز نبودن محصولات در راستاینیاز مردم و جامعه منجر به نابودی برند در عرصه اقتصادی ایران شد؛به همینمنظور گفتوگویی با فرشاد بهآبادی موسس«مرکز مطالعات برند»انجامدادهایم که شرح زیر است: *ضرورتهای ایجاد یک برند را توضیح دهید؟ ضروریت ایجاد برند در 2 بخش الزام میشود؛ابتدا باید گفت در حالحاضر فضای اقتصادی جهان به سمتی پیش میرود که بسیاری از سازمانهاو شرکتها برای تولید خود،نیاز به کشور دیگری دارند تا تولید به لحاظاقتصادی مقرون به صرفه باشد،در این مساله اغلب کشورهای تولیدکننده وصاحب برند معتقد هستند تولیدات خود را باید به مراکز و کشورهای منتقلکنند که در مقابل هزینهها صرفهجویی ایجاد شود."