خلاصه ماشینی:
معرفی کتاب نام کتاب:بازاریابی 3 حرکت از مشتریمحوری به سوی تسخیر روح انسانی نویسندگان:فیلیپ کاتلر،ایوان سیتوان،هرماوان کارتاجایا ترجمه:دکتر عبد الحمید ابراهیمی صمد عالی(عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز) دکتر علیرضا بافنده زنده(عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتبریز) الناز علیزاده شرقی(عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتیآذربایجان شرقی) ناشر:انتشارات افق دانش نوبت و زمان چاپ:اول،زمستان 90 شمارگان:3000 نسخه بها:8200 تومان تلفن:0411-3305653 چکیده: {IBمفهوم بازاریابی میتواند به عنوان مفهومی که در اقتصادهای کلان تعادلایجاد میکند،انگاشته شود.
IB} نام کتاب: اصول مهندسی قابلیت اطمینان )selpicnirP gnireenignE yiltibaileR( نویسنده:مهندس سعید صدر ارحامی ناشر:نقش نگین نوبت و زمان چاپ:اول،89 شمارگان:3000 نسخه بها:3000 تومان تلفن:2236260-0311 چکیده: {IBدر دنیای امروز قابلیت اطمینان،جایگاه ویژهای نزد همه عرصههایتحقیقاتی،صنعتی،پزشکی،و حتی زندگی معمولی انسانها پیدا کرده است.
(به تصویر صفحه مراجعه شود)شایان ذکر است که این کتاب در 7 فصل،شامل"مقدمه"،"مبانی قابلیتاطمینان"،"شناخت خرابی"،"دانش و مهارتهای مهندسی قابلیت اطمینان"،"ابزارقابلیت اطمینان"و"جمعبندی"،به همراه بخش"منابع و مآخذ"تدوین شدهاست که خواننده را در دستیابی به مهارتها و ابزار قابلیت اطمینان یاری خواهدکرد.