خلاصه ماشینی:
"اولین مرحله اقدام: با خانم معاون در رابطه با زهرا صحبت کردم ایشان گفتند«بچهها همهاش میخواهند سوء استفاده بکنند زهرا فکر میکند،چون که درسش خوب است،مجاز است که هر کاری را انجام بدهد.
شاید گاهی اوقات لازم باشد بعضی از تخلفات نادیده گرفته شود تذکرات نباید تحقیر کننده باشد؛ مثلا شاگردی که برای اولین بار چشمانش را زهرا در بند جلوهها مشکلات روانی اجتماعی ز-خسروی (به تصویر صفحه مراجعه شود) سرمه کشیده و آن هم بشکل خیلی مشخصی نیست،آثار و علائمش باقی است.
از چیزی که میترسید برایش اتفاق بیافتد برایش اتفاق افتاد،حالا دیگر چیزی نیست که مانع او از انجام کار خلاف باشد و یا ممکن است نسبت به اولیاء مدرسه حالت کینه و عناد پیدا کند و خود را مقابل آنها احساس کند.
سومین مرحله اقدم: چند روز بعد زهرا را در راهروی مدرسه دیدم،پرسیدم فکر کردی،نتیجهاش چه شد؟گفت بعضی وقتها اگر کاری بتوانم انجام دهم اشکالی ندارد."